Thursday, July 10, 2008

Da' tărâţe de borş ai?

Nici nu ştiu dacă să fierb de nervi sau să mă bucur că îi interesează persoana mea. Eh, deocamdată aleg prima variantă.... vorba vine, că reacţia a sosit în mod involuntar. Deci aplic eu frumuşel la o universitate din Spania, gândindu-mă că nu mă vor accepta deoarece nu pot trimite traducerea oficială a foii matricole până la data limită a înscrierilor (chestii birocratice, nu contează), ca să nu mai vorbesc de problemele apărute cu formularul electronic de înscriere, ca să primesc din partea lor un e-mail cerându-mi lămuriri în legătură cu nivelul meu de limbă spaniolă!!! Nu tu vorbă de foaie matricolă, nu tu "pâs" de problemuţele respective, ci dovedeşte-ne că ştii limba spaniolă! Băi deştepţilor (mi-oţi fi voi dragi, da' când vine vorba de administraţie...), la ce naiba serveşte diploma pe care v-am trimis-o şi care spune clar că m-am licenţiat cu distincţie în Specializare spaniolă, secţia expresie şi cultură? Da' diploma aia care spune că am terminat un curs avansat de limbă spaniolă chiar la voi acasă, cu media 9,50 (care era 9,75, dar nu vă plac decât rotunjirile în defavoarea studentului)? Da' descrierea tuturor cursurilor luate şi notişoarele alea de A, cam ce vă spun ele? Da' când scrieţi pe site că e nevoie fie de un certificat, fie de cursuri de limba spaniolă, voi ce vreţi de fapt? Deci acum vă trimit frumuşel diploma mea de bacalaureat, chiar dacă nu era nevoie, să vedeţi că şi pe aia am un 10 la spaniolă, vă trimit şi recomandările profesorilor (că nu mi le-aţi cerut prima oară, şi-am zis să nu vă-ncarc cu hârţogăraie), din care veţi afla şi c-am lucrat ca asistent de profesor, şi-o să vă spun şi că fac spaniolă din clasa a IV-a... poate vreţi şi foaia matricolă. Să vedem, oare e suficient? Sau o să mă băgaţi şi pe mine pe lista respinşilor, ca pe toţi nefericiţii din etapa anterioară, spunând că n-am putut dovedi nivelul meu de spaniolă? Deci să-mi bag piciorul!

Image source

2 comments:

Anonymous said...

begamos los picioros...

LittleBro said...

aparent nu numa la noi te lovesti de prostie, chin up, o s`o rezolvi tu cumva. si daca nu... oricum nu voiai sa ai de`a face cu prosti ca aia :D