Thursday, July 10, 2008

Am intrat la Masterat! ¡Me aceptaron en Barcelona!

Da... deci M-AU ACCEPTAT! Nu m-aşteptam să-mi răspundă imediat şi să-mi scrie că în curând voi primi un mesaj oficial înştiinţându-mă că am fost acceptată în programul de Master al Universităţii Autonome din Barcelona... dar aşa s-a-ntâmplat! Plânsete, eliberare de stres, telefoane, fericire... acum am mai multă forţă să continuu, să aplic la încă o universitate sau două ca să-mi fac eu damblaua. Ideea e că m-a acceptat a doua universitate de pe lista mea, şi prima la care am aplicat. Astăzi mă simt cam bine :-))). Oţi fi voi vai de capul vostru când vine vorba de procedura academică, dar tot sunt topită după voi şi vreau să vă cotropesc ţara!

¡¡¡¡Sííííííííí!!!! ¡Me aceptaron en España, a la Universidad Autónoma de Barcelona! ¡Feliz, emocionada, asombrada, llena de esperanza... y muy, muy feliz, claro :-)))!

6 comments:

Anonymous said...

Felicitari! Din toata inima! Damblale d'astea fa-ti cate poftesti!:)))))

Ela Roseni said...

Felicitari!

Ela Roseni said...

Felicitari!

Ela Roseni said...

Chiar daca e virtual, tre' sa ne bucuram pentru succesele altora!
Felicitari! :)))

Anonymous said...

congrats bre

Anonymous said...

Felicitari!

He visto que has enlazado mi blog, muchas gracias. Espero que te guste Barcelona, yo llevo un año viviendo aquí y la verdad es que es fácil enamorarse de ella :)